Alles gaat zo z'n gangetje - Reisverslag uit Sliema, Malta van Erwin Boxtel - WaarBenJij.nu Alles gaat zo z'n gangetje - Reisverslag uit Sliema, Malta van Erwin Boxtel - WaarBenJij.nu

Alles gaat zo z'n gangetje

Blijf op de hoogte en volg Erwin

10 Juni 2015 | Malta, Sliema

Het is alweer 2 weken geleden dat ik een verslag heb geschreven dus het is weer tijd voor een nieuwe.
Mijn stage gaat lekker, ik moet een spel dag organiseren dus ik heb daar een opzetje van gemaakt dus het plan staat volledig op papier. Nu is het aan de burgemeester om te bepalen wat ze er mee gaan doen of dat er dingen moeten worden aangepast. In de tussentijd ben ik bezig met een soort promotie actie. In september komen hier op de universiteit namelijk allemaal nieuwe studenten en groot en deels hiervan komt uit het buitenland. En die promotie actie gaat over de tijden en bedoelingen van het ophalen van het afval. De studenten moeten bijvoorbeeld hun afval voor 08:00 voor de deur hebben staan elke dag.

Ook moet ik nog het een en ander aan school doen om dit jaar te halen dus daar ben ik nu ook druk mee bezig. Dat ik om de 2 weken zo’n reis verslag upload zoals dit is namelijk ook een opdracht van school.

Naast stage en school vermaak ik me nog altijd uitstekend!!! Zaterdag zijn we naar Sint. Peters Pool geweest waar we van de rotsen de zee in konden springen. Er kwam zelfs ineens een helikopter boven de bay hangen en een marine schip en nog een klein bootje en zo’n man in dat bootje sprak me aan en vroeg of ik wat gezien had omdat ze een melding hadden dat er iemand in gevaar was. Wij hadden niks gezien dus na een half uur zijn ze allemaal maar weer gegaan. Savonds hadden we een feest op een super gave locatie genaamd Gianpula. Dit zijn 6 open air clubs en op de Rooftop kwam Mike Mago draaien van het nummer Outlines was wel leuk maar daarnaast had je Marrakech club wat echt zooooo gaaf was! De perfecte locatie gewoon. Super muziek met live optredens zoals saxofoon door de DJ zijn muziek heen. De sfeer was echt helemaal perfect en iedereen was er ook gewoon dus een groot feest! Ik lag uiteindelijk om 06:00 in mijn bed haha.

Komend weekend staat weer lekker vol gepland. We gaan komende zaterdag naar het popeye village waar we ook super mooi kunnen zwemmen. Het Popeye village is een oude filmset van de film Popaye. Die avond hebben we een bootfeest waarmee we ook langs de blue lagoon komen en er de kans is om te zwemmen etc. en daarna rond een uur of 00:00 is er nog een happy hardcore feest (als ik nog energie heb) en zondag willen we met zijn 4e Ik, Anouk, Iris en lotte naar het andere eiland Gozo.

Nog maar 3.5 weken en dan moet ik alweer naar huis helaas! Echt helemaal geen zin in!! Haha ik vind het wel leuk om iedereen weer te zien straks maar ik heb hier zo veel leuke mensen leren kennen dat ik hier nog helemaal niet weg wil! De sfeer is gewoon helemaal op en top. Als we opstap gaan kom je zo ontzettend veel bekenden tegen en je leert op een avond zo veel nieuwe mensen kennen echt geweldig gewoon! In Nederland is dat meestal wel anders. Als ik straks opstap ga in Nederland gaat dat sowieso tegenvallen!


Sint. Peters Pool:
https://www.google.com.mt/search?q=st+peter%27s+pool+malta&rlz=1C1CHFX_nlNL572NL572&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMIjNvR2MyExgIVRT8UCh1MmQDG


Popeye village:
https://www.google.com.mt/search?q=st+peter%27s+pool+malta&rlz=1C1CHFX_nlNL572NL572&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMIjNvR2MyExgIVRT8UCh1MmQDG#tbm=isch&q=popeye+village+malta


Boat Party:
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=KfOC4fOmJqQ


Gozo:
https://www.google.com.mt/search?q=gozo+malta&rlz=1C1CHFX_nlNL572NL572&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI2f6wl86ExgIV8m7bCh1yXQC6

  • 10 Juni 2015 - 12:55

    Drieke Van Der Pouw Kraan:

    Een heel mooi reisverslag. Ik zie het allemaal zo voor me. Hard werken, en lekker ontspannen. Die je goed. Ik zal het vanavond aan opa laten zien.

  • 11 Juni 2015 - 20:07

    Erna:

    het is een geweldig avontuur wat je daar beleeft Erwin. Geniet met volle teugen als je zware (ahum....) studie het een beetje toelaat. De herinneringen die hou je sowieso!

  • 17 Juni 2015 - 15:37

    Kimberley Borm:

    Hoi Erwin,

    Wat ziet het er geweldig uit.

    Geniet van het lekkere weer en de avonturen!

    Groeten,
    Kimberley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 3993

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 05 Juli 2015

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: