Nieuwe stage en nieuwe huisgenoot. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Erwin Boxtel - WaarBenJij.nu Nieuwe stage en nieuwe huisgenoot. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Erwin Boxtel - WaarBenJij.nu

Nieuwe stage en nieuwe huisgenoot.

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 Mei 2015 | Malta, Sliema

Goedemiddag allemaal,
Dit is nu mijn 2e week op mijn nieuwe stage bij de gemeenten in Msida en ik ben erg tevreden!! Hier word ik wel normaal behandeld en serieus genomen dus dat is erg fijn. Ik heb een leuke opdracht om een soort spel dag te organiseren zodat de verschillende culturen hier in Msida elkaar wat beter leren kennen en begrijpen. Nu ben ik dus bezig met dit plan op papier te zetten en dan moet ik dit binnenkort aan de burgemeester presenteren en dan gaat zij kijken of het haalbaar is etc.

Ook krijgen we een nieuwe huisgenoot. Een studiegenoot Iris heeft stage gelopen in Canada, lang verhaal maar dat is niks geworden. Zaterdag komt ze hier aan en dan wonen we de laatste 5 weken met zijn 4e in ons appartement.
Ik heb nog geen last van heimwee ofzo en mis het Nederland nog niet maar ik merk wel dat we al veel gezien hebben hier. Het eiland is niet zo reuzen groot en veel highlichts hebben we al gezien. Ik wilde laatst met Nicole en haar broertje Marijn die op bezoek was naar Blue Grotto maar dat is dan meteen weer 1.5 uur in de bus heen en weer 1.5 uur terug dus dat hebben we toen niet gedaan. Misschien dat we er nog heen gaan.

Wat ik wel mis is een frietje speciaal :( maar ook een iets gezondere maaltijd als dat we hier vaak eten. Ondanks dat ben ik ongewild toch een kilo afgevallen haha.

Als jullie ooit vragen hebben of wat dan ook kunnen jullie me altijd mailen via:
erwinvanboxtel@gmail.com

  • 27 Mei 2015 - 12:14

    Melvin:

    Bedankt voor de update erwin en goed te lezen dat je een leuke stageplek hebt gevonden. Succes daar en grts van ons alle 4!! Melvin, Rebecca, Nina, Ramon

  • 27 Mei 2015 - 17:17

    Drieke Van Der Pouw Kraan:

    Joehoe, hij heeft zin in iets gezonds. Lekker bord verse groente.
    Goed om te horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 3986

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 05 Juli 2015

Buitenlandse Stage

Landen bezocht: